Some Roads Lead Nowhere

2011-05-10 - 06:16:46 / Mellan himmel o jord
Hade så svårt att sova i natt, vaknade flera gånger om utan att veta varför och låg vaken i nästan en halvtimme mellan gångerna. Känner mig därav rätt trött nu.
Idag är det iallafall praktik som gäller som vanligt. 7-16. Har huvudansvaret för en ny patient, så
spenderade dagen igår med inskrivningssamtal eller ja OVA, sen blev det OVS, OVÅ, OVP. + att jag skrev en epikris på en annan patient. Går jäkligt bra med just skrivandet av patienter, har lite svårare med just samtalet.
Känns ibland som man trampar folk på tåna med vissa nödvändiga frågor. Men jag antar att jag lär mig
och att det har och göra med min egen rädsla att göra fel, mer än att jag faktiskt trampar dom på tåna.

Idag ska det tydligen bli upp emot 20 grader, skönt att man då jobbar hela dagen! Hoppas på liknande väder i helgen för då ska jag vara ute och softa på en tjejkompis gräsmatta och bara lata mig.

En bild ifrån mammas sommarställe!

Hur varmt är det hos er idag? :)
1 Kommentarer
Emelie

Vad snygg bild!!! =D

2011-05-10 @ 12:26:29
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: