Skulle vilja säga vad jag egentligen tycker

2011-05-12 - 21:00:17 / Mellan himmel o jord
Har gjort en grymt smarrig aioli, massa vitlök!
Mums!
Känner mig som en nedrogad kolli..
Kåvepenin + acetylcystain + ipren + atarax (desperat försök att bli av med nässelutslagen) + kestine
Imorn får ja förmodligen cocilana levererad för hostan med.. Så ja en riktigt tablett coctail blir det..
Ush, hoppas jag är någorlunda pigg till helgen. Hade 38,3 i feber trots att jag hade ipren i kroppen,
sjuk då ja inte känner mig febrig. Känner mig lite små mosig bara.


Skulle vilja säga vad jag egentligen tycker, vad jag egentligen känner
Men nej. Inte idag, inte imorn.
1 Kommentarer
karolinajonsson

ja jag kan tänka mig det :D

2011-05-13 @ 08:08:22
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: