Each step is a step away from life

2011-05-04 - 19:08:06 / Mellan himmel o jord
Jag ger aldrig upp, jag ställer mig upp igen när det gör ont
Jag går vidare, jag tar mig tillbaka.
Men idag funkar jag inte. Gårdagen fick mig på otroligt bra humör, trots en kass praktik dag.
Idag hade jag återigen en kass jävla praktik dag, men ingen som kan få mitt humör till att bli bättre.
Det är fan inge kul.

En annan sak som faktiskt stör mig lite, varför låter jag mig själv vara så tillgänglig så fort du hör av dig. Jag finns alltd där så fort du hör av dig. Och nu idag, när jag väl skriver till dig och behövde dig så svarar du inte. Du är säkert upptagen men det stör mig att det är du som styr.

Till och med gamla bilder där jag känner mig tjock får visas nu,
bara för att i bakgrunden finns "mitt" hus.. Längtar tillbaka...

A constant disguise
Each step takes a new direction
Escapes the perception of my eyes
No exception cut your lies
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: