With Arms Outstretched

2011-05-18 - 06:21:31 / Cissi möter världen
woho! Laddaren till mobilen är åter i min ägo, och jag har min älskade htc nu :)
Nice, very nice!

Solen lyser ute just nu, och hoppas den stannar där.
Ska ut på en lång powerwalk till kvällen med fina emsan, så vill ha annat en regn.

Dagens mat kommer bestå av
Frukost: 1½dl hallon/blåbär smoothie (bara frukt och inget socker eller annat onödigt)
1 tekaka (mammas egna hembakta) med rökt emilskinka och gurka
Mellis: 1 äpple och 1 kopp kaffe
Lunch: 1½dl kokta mackarone och ca 1½dl köttfärsås
Mellis: 1 mörk smörgås med rökt emilskinka och paprika/gurka
Middag: 1 kopp te och 1 burk tonfisk + 1 advocado

Träning: Ca 20-25000 steg på praktiken + 8-9kms powerwalk. Samt en lätt promenad på 30minuter.

Så ser planen ut, får väl se hur mkt som stämmer sen..
Längtar verkligen till sallad och allt blir lite billigare så jag får skippa pastan och bröd!
Bröd kan jag skippa redan nu egentligen, men nu fick ja hem nybakta tekakor av mamma, så då unnar jag mig lite.
Så mumsigt med hembakt bröd..

Hur ser din favorit frukost ut?
2 Kommentarer
Linnea - Mamma till Matheus ♥

Min favorit frukost är som sagt någon gå smoothie men några goda frukter & bär o någon god macka! :)



Besök gärna min blogg o kommentera om dina tips inför beach 2011! :)



http://neaahlicious.webblogg.se/2011/may/fixa-snygg-kropp-till-sommar-kanske.html#comment

2011-05-18 @ 09:13:02
URL: http://neaahlicious.webblogg.se/
Felicia

SMOOOOTHIEEE är sp himla gott!!! :D



PUSS

2011-05-18 @ 16:22:56
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: