And I will be the one to gaze on you discreetly

2011-11-19 - 15:33:14 / Mellan himmel o jord
Gjort en av världens vidrigaste uppdrag idag,
rensade avloppet under badkaret och i handfatet...
Denna gång hade jag varken gasmask, handskar... Körde med klädnypa och platspåsar på händerna.
Huh... Ibland finns det nackdelar med att ha en svart långhårig pälsboll och en sandskvättar.
Så mycket sand som låg under badkaret och kläggat med håret.. FY!

Nu blir det lite mat, sen ska jag börja läsa en ny bok av Paolo Coelho
och sen kikar jag nog klart Twilight Eclipse eftersom imorn ska jag kika på Breaking dawn.
Kul att se hur nya bion här i staden är, ska vara nordens största 3D duk, alltså större än
heroncity och cosmonova. Rätt häftigt att en liten stad får den äran haha..

PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: