Balanserar i motvind!

2011-11-23 - 16:46:19 / Mellan himmel o jord
Just nu är det lite trögt, delvis motivationsmässigt och lite motvind kan man väl säga med
uppsatsskrivandet. Men det går åtminstonde framåt, trots att det går lite bakåt med.

Har förövrigt bestämt tillsammans med min kompanjon att skita fullständigt
i människor som inte förtjänar att vara i mitt liv just nu, aka människor som
inte gör plats i sina liv för mig, dem ska heller inte få plats i mitt liv. PUNKT.

Önskar så väl till den dagen då de omedvetna tankarna hittar en fokuspunkt
som inte ligger i det förflutna, utan i nutid. Fan vad lättare livet skulle bli då!
Men alla mina medvetna tankar ska INTE spenderas där med. inte alls. PUNKT.


Tycker ärligt talat bara synd om dig....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: