Där drömmar finns

2011-11-28 - 10:36:06 / Cissi möter världen
En uppdatering!

Bakade som sagt nästan hela lördagen. Får ett sms vid 19.00.
- Ska du med på fest? (av kära Robert)
Trött och dan som jag var men i behov av att komma utanför dörren och faktiskt se några människor så varar jag att visst. Så någon timme senare var jag festklar.
På festen hamnar jag med lite folk. Jag och 2 till var de enda som var hetro.
Körde något form av spel med kort, vilket gjorde att min flaska rödvin gick in i kroppen på lite väl kort tid. Men..
Sen tuffade vi vidare ner mot Coctails.
Jag, och tre bögar entrade dansgolvet. Och fy fan vad kul jag hade och dem med. Vi dansa och dansa och dansa!
Några cider, någon drink, någon shot senare var det dags att bege sig hem..
Kom innanför dörren vid 04 med Robert och Sofie och dem korkade upp varsin öl.. Och så var vi igång igen.
Vid halv 5 kom en richard och fortsatte..
Gänget slocknar runt 07 på morgonen... Inte jag.. Mådde väl inte mitt bästa. (tar på krafterna, då jag väldigt sällan dricker eller i denna mängden)

Vid 9.30 söndag morgon hade jag fortfarande inte somnat, hade nu varit vaken i 24 timmar.. Ställer mig i duschen, börjar plocka lite lätt men vill inte väcka folket.
Försöker sova men går inte alls.. Runt 12-13 på dagen får jag ca 1 timmes sömn.. Sen börjar folket vakna till liv och beger sig hemåt.

15.00 Madrasser på golvet, kuddar, täcken, ölburkar, glas, (SÅHÄR) mycket disk, kläder, stökigt, skor... Det såg ut som SKIT hos mig... Men ja, tröttheten kom över mig som fan så nej städa orkade jag inte..
19.30 Jag vaknar upp. Börjar känna mig hungrig.
21.00 Lagar pasta och en brödbit.
22.10 Jag somnar för natten...



Måndag morgon
10.10 Jag vaknar upp..
Nyss ätit frukost.
Det ser verkligen ut som SKIT här.. Så får börja med att städa undan helgens bravader, sen friskluft och sen in för att plugga. Har verkligen inte tid till något annat idag förutom att plugga..


En lång update. Yes!


Hade ni andra en bra helg?
1 Kommentarer
tessan

hehe okej ;) verkade som du hade det riktigt kul ;)

japp snön ligger kvar =)



Hur är det med dig idag?

2011-11-28 @ 11:40:35
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: