Det är ingen mening att ge upp!

2011-11-14 - 23:46:35 / Cissi möter världen
Blir nog ingen tidig kväll ikväll,
tror jag precis löst nyckeln i att förstå i hur man gör en systematisk litteratur analys på vetenskapliga artiklar.. (jag vet att detta låter gojja för de flesta, det gjorde det för mig med till klockan 21 idag)
Men nu tror jag poletten nästan har trillat ner!

Är förövrigt allmänt glad nu, innan läggdags blir det avslutning på dagen med ytterligare
3x20situps
3x10 armhävningar
och sen att stå plankan så länge jag orkar.

Not giving up on the military just because sickness, I'll get there next time!
1 Kommentarer
camilla

tränar du alltid innan du lägger dig?:O

åå okey :D vart laddar du ner ifrån?:)



Vad ska du hitta på idag? kraam på dig

2011-11-15 @ 07:03:58
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: