Draw the line

2011-11-05 - 14:31:48 / Träning och kost
Somnade bortåt halv 4 igår med, vaknar av lillebror och lillasyster runt 07.
Perfect! Men mysigt i och för sig.
Lillasyster dras med en jobbig förkylning och säger "jag vill inte vara sjuk" och sen säger hennes mamma,
"då får du ta medicinen" och min lillasyster igen "nej det tänker jag inte, den är äcklig!"

Det där med småbarn och logik hänger inte alltid ihop haha.
Men söta är dem allt!




Har precis kommit hem efter att ha gymmat.
Riktigt stolt att jag med grym träningsverk från gårdagen lyckades slå mitt egna rekord på
cyklingen. Tränar som sagt för fullt till mönstringen.
Hög belastning och sen cykla så länge du orkar och fortsätta höja belastningen varannan minut..
Skön prövning måste jag säga!

Nu duschen!
poK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: