Feel good känsla

2011-11-09 - 19:20:37 / Mellan himmel o jord
Japp ni läste rätt.
Trots halsfluss, och att jag inte får mönstra denna gång och att jag inte får träna
har jag en bra feelgood känsla i kroppen.
Fick en soffa av mamma, så har nu två stycken.
Fick även fina överdrag så dem ser lika dana ut, beiga riktigt snygga blev dem.
Hoppas bara katthåren går att få bort utan någon större ansträngning.

Min lilla misse är förövrigt sjukt söt, igår låg hon bredvid mig och "höll om" min arm,
efter 2 timmar behövde jag upp från soffan och försökte flytta mig så snällt från
min sovande kisse.. Istället för att springa iväg som hon brukar, klängde hon sig kvar i armen och
gnydde åt mig. Antar att pälsbollen tyckte om att ligga där :)

Nu blir det dagens första måltid, blåbärssoppa och mosadbanan med keso..
Älskar att jag knappt kan svälja!
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: