I learn

2011-11-08 - 19:34:58 / Mellan himmel o jord
Har spenderat nästan halva dagen på sjukan idag.
Inte så allvarligt som det låter, fick undersöka mina halsmanlar eller tonsiller som dem säger inom medicin världen. Och visst hade jag halsfluss. Fick träffa en riktigt bra läkare som lyssnade (tror han var ny examinerad)
Fick hur som helst en ny antibiotika som jag förhoppningsvis inte är allergisk mot.
Han tyckt även vi skulle kolla upp mina allergier för olika läkemedel och skrev en kallelse till allergienheten,
sen tyckte han det var dags att kolla om jag kan få operera bort mina tonsiller då det är tredje gången detta år som jag fått halsfluss... Among other things that is..

Räknade även ut att sen januari i år har jag varit på vårdcentralen 9ggr..
Trots att jag tränar, äter frukt varje dag, äter bra mat, dricker rätt "lite" och har bra socialt stöd.
Så mitt immunförsvar borde vara i topp? eller?
Aja, nu blir det mera vila. Ringa Försvarsmakten imorn och hoppas jag får skjuta upp min mönstring=/ finns ingen chans att jag kommer kunna prestera bra såhär..
Nu truetalent!
PoK
1 Kommentarer
Carolina {Tävlingar i bloggen}

Riktigt söt design!

2011-11-08 @ 20:39:58
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: