I provide the answere

2011-11-14 - 11:20:25 / Träning och kost

Har nästan vänt om mitt dygn helt nu, men gav mig fan på igår att trots att jag somnade vid 02.30
så skulle jag vara pigg och orka mig upp halv 10 idag. Och det gjorde jag.
Så nu är det bara gå upp en timma tidigare varje dag.
Började dagen iallafall med att köra

3x30 situps
3x15 rygglyft
3x15 knäböj
3x15 dips

Sen blev det en kopp kaffe, 1dl filmjölk med müsli och 1 knäckamacka med ost och marmelad + 1 stort glas vatten.

Så nu är jag redo för dvs en dusch och sen blir det att plugga pediatrik om vartannat med c-uppsatsen.
Yey..
Vill försöka hinna ut en stund i den fina solen med, men känns som halva dagen gått redan nu när klockan är snart 12.. Gaah. Ska gå, ska gå!
Ser fortfarande ut som kriget i min hals.. suck.. har inte ont, men det "ser sjukt" ut.. =(

PoK så länge!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: