It wasnt suppose to happen

2011-11-10 - 17:27:25 / Mellan himmel o jord
Efter en lång och intensiv dag på lasarettet med seminarium och handledning
inför C-uppsatsen är jag rätt mör och en hals som gör ont.
Efter seminariet gick jag upp på rehab och hälsade på en av mina arbetskamrater
och fick sällskap hem av en annan.. Hoppas verkligen jag får jobb där sen,
eller ja nu var jag inne på avd3 men vill till avd 4 när den öppnar igen.
Underbar personal, roliga arbetsuppgifter och skön stämning.
Men får se vart man hamnar, inget är spikat såhär dags!

Nu ska jag försöka mig på lite mat, gick utmärkt att svälja smörgås på lunchen
så funderar att lyxa med lite gröt och hasselnötter haha.
Eller synda med pasta sallad? hmm..
Tough choice.

PoK så länge!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: