Jag kan inte riktigt känna att det känns så

2011-11-30 - 00:41:32 / Mellan himmel o jord
Rätt skön känsla (läs nu med en stor inlevelse av ironi) att klockan snart är 01, inte helt klar med det jag ska skriva på c-uppsatsen, om 6 timmar börjar tvättstugan och en ny dag.
Känns det manande att ens försöka slå ner huvudet och sova nu?
Skulle inte tro det.

Får visserligen skylla mig själv för min briljanta planering av dagen, men å andra sidan har jag haft två otroligt fina dejter med Sofie och Matilda vilket var betydligt mycket mer roligt och givande än att traggla med uppsatserna..

Imorn blir det som sagt tvättstugan, fixa lite med julisar (aka julklappar) och sen om jag hinner träna
innan jag beger mig mot Oxelösund.

Sleep tight my friends
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: