Jag måste titta bort

2011-11-01 - 12:57:05 / Mellan himmel o jord
Fryser, fryser och fryser... suck...
Blev väckt av min mor som ville ha med mig och handla.
Eller jag behövde handla så var mer det hon visste.
Åkte sedan och åt kebabrulle, den var god men njöt inte direkt när jag vet att jag inte kan träna bort den ikväll.
Får fortfarande vara hemma och vila mig.
Längtar något så fruktansvärt efter träningen.. Och lite smått panik att jag kommer känna mig otränad till nästa vecka. Men men. Mera studietid o andra sidan.

Känner mig helt urlakad då jag knappt sov alls inatt, vet inte varför. Gick och la mig strax efterre 23 men sista gången jag kikade på klockan var hon 04.27.. Så var inte pigg alls när klockan ringde vid 07, jag som skulle upp och ut och gå. Men istället vaknade jag 09 och var genom täppt och mosig =(
Så nu blir det vila på soffan med en filt och Folkhälsovetenskaps boken.

PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: