Vi finns bara någonstans mellan dröm och verklighet

2011-11-18 - 17:59:30 / Cissi möter världen
Blivit lite bloggande idag, mest för att jag skrev tenta imorse,
killade vidare till ett möte och sen hem.
Eftersom allt pluggande och väldigt lite sovande igår gav mig en sjukt stor trötthet
idag så vilade jag i nån (läs 3) timme.

Mycket tankar som snurrar runt i mig, egentligen ingen ovanlighet.
Det börjar bli kallt nu, frost på rutorna på bilen.
Röda kinder och en kall näsa.
Jag ser fortfarande hur dina läppar vibrerar av kylen
Hur du säger åt min skakande kropp "slappna av, så fryser du inte"
Det slutade nästan alltid med samma sak. Jag går tätt intill,
ber om värme, din närhet.

Det enda sättet att bli av med en skugga, är att släcka ljuset och sluta fly ifrån mörkret.
1 Kommentarer
tessan

tack :D

japp det gör jag :P men just nu är det lite knivigt, annars hinner jag ;)

gör du ikväll?

2011-11-18 @ 18:12:07
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: