Vågar jag be dig att stanna?

2011-11-06 - 01:50:50 / Orden från mig
Mitt inre begär, en inre glöd.
En sprakande eld, en djurhud framför brasan.
En annan vinkel av samma historia, en annan känsla.
Men fortfarande bara du & jag.
En långsam förföring, plagg för plagg tas av, var och en för sig.
Naket. Öppet. Sårbart.
Betrakta utan reflektion. Beröring men utan att syfta till sex.
Ögonkontakt. Mjukt. Innerligt. En ömhet.
Du liggandes framför mig, mina händer som sakta smeker, utforskar, upptäcker.
Varsamt, kärleksfullt. Kyssar. Inga direkta ordväxlingar, ingen musik som smyger sig på.
Bara en doft av eld, varma kroppar. Vi bara är.
Ögonpar som växlar tystnaden i mellan sig.
Intimt, nära och vackert....
/C. Juhlin
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: