What have I done to fall so hard for you?

2011-11-06 - 01:41:11 / När hjärtat lyssnar<3
Har nu spenderat några timmar med att leta rätt på alla musik klipp jag har här i bloggen,
dvs alla youtube klipp som jag lagt ut
Och skapat en kategori som heter När hjärtat lyssnar<3 och är då till för att man
lätt ska kunna navigera till den musiken jag tipsar om eller lyssnar på för stunden osv.
Förhoppningsvis blir det mera av den sorten framöver!
Nu ska jag göra ett ärligt försök till sängen och sova.
Imorn står träning på schemat om jag kan gå av all träningsvärk
och sen har jag planer på att köra Band of Brothers maraton med den fina boxen jag har!

Avslutar med en av de finaste spanska låtarna jag vet,
kan vara för att jag fick hela texten förklarad och bara föll för den.
Men rytmen är skön den med..

Clan 537 - Olvidame




1 Kommentarer
Lissie

Fin kategori detta :)

2011-11-08 @ 18:00:09
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: