Antingen eller

2011-10-04 - 10:23:27 / Cissi möter världen
Godmorgon alla!

Idag känner jag mig helt off i huvudet, somnade 21.15 igår och vaknade för en kvart sen.. alltså. 10.00
Så i natt lyckades jag sova mera en 12 timmar. Med viss hjälp på traven men ändå.
Så nu känner jag mig lagom groggy kan jag säga.
Har ätit en riktigt god frukost, yoghurt med musli. Bästa av allt är att inget innehöll socker men istället min favorit. Hasselnötter och cocosflingor, samt aprikos, russin och havrgryn! :)

Dags att göra sig i ordning och gå ner mot Cityfrisörerna och duktiga Moa som ska klippa mig!
Will send a pic later! :)
1 Kommentarer
camilla

jösses vad skönt o få sova så mkt :)



åå härligt :D vart jobbade du i sommar? vad svårt o välja ett minne, jag jobbade också typ hela sommaren men kanske min turkiet resa:D

2011-10-04 @ 14:09:29
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: