I'll leave with you and find another way...

2011-10-12 - 23:33:57 / Träning och kost
Dag 1: Uppvärmning 10 min
Kondition: Löpning 45 min Distans

Dag 2: Styrka
Marklyft 3 x 10
Dips med raka ben 3 x 10
Handstående twist 2 x 10
Back ups 3 x 20
Chins 3 x max
Diagonallyft liggande på boll 3 x 10
Push ups 3 x max
Rotationsdrag stående på ett ben 3 x 10

Dag 3: Löpning 45min Snabbdistans

Dag 4: Styrka
Utfallsteg 3 x 15
Bäckenlyft, ett ben 3 x 12
Tåhävningar på ett ben 3 x 20
Sit ups på boll 3 x max
Step ups 3 x 15
Plankan framåt, golv 2 x 2 min
Benlyft med boll 2 x 10

Dag 5-6: Marschträning
Marschträning i kängor och
ryggsäck från 10 kg, 8-12 km

Här är schemat försmakten sätter som förträning inför att mönstra..
Jag har INTE börjat med detta. Då jag kör sällan efter särskilda program utan jag tror på idén som är på det träningcentret jag tränar. Att den träningen som är rolig är den träningen som blir av..
+ att jag tappar koncentration på långdistans löpning. Vilket jag borde träna, men jag kär intervaller samt powerwalks istället..
Men kanske får ta o testa detta i 2 veckor och sen sista 2 veckorna köra lite mera då.
JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: