Jag lyder bara order och mitt land

2011-10-31 - 18:04:07 / Lite jaa
Sitter och försöker vara självutveklande, en kopp te, thåström och försöker låta tankarna flöda fritt på hur man kan göra för att bli en bättre människa och hur man kan utveckla sig själv.
Till en början började jag med papper och penna och skrev saker som var dåliga med mig,
som jag behöver träna mer på, eller jobba mer på.
Sen för att jag inte bara skulle hitta fel så skulle jag skriva saker som är bra med mig.
Som jag faktiskt är bra på.
Detta var så svårt, det gick knappt.
Så för att sammanfatta vad jag saknar.. Självkänsla.. Den har dock blivit riktigt mycket bättre sen jag separerade och sen jag utforskade livet på ett helt annat sätt. + att bo själv är väldigt självutvecklande.
Men ja, jag har en del att jobba på.

Tycker ni det är svårt att säga saker ni är bra på, eller dåliga på?
1 Kommentarer
christin

Mysigt att sitta och filosofera med en kopp gott te :)

2011-10-31 @ 18:36:44
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: