Mentalt fokus

2011-10-12 - 22:54:18 / Träning och kost
Jag VET att jag kan
Jag VET att jag ska
Jag VET att jag vill
Jag VET att jag vet


Om jag vågade tro på det jag redan visste så skulle jag inte ha den här diskussionen med mig själv.
Så härmed för varje gång jag misstror mig själv, eller som jag motarbetar mig själv ska jag straffas
för att påminnas om att jag ska tänka annorlunda.
Straffet ska bestå utav någon form av fysisk aktivitet eller någon form av mental press.
Enbart för att påminna mig om att jag tänkt fel, sedan ska jag fylla mitt sinne med positiva tankar,
med positiva saker, och med ännu mera fokus.

Efter påminnelsen ska jag fylla mitt sinne med tankar om att jag VET att jag kan, och att jag VET
att jag ska, jag VET att jag vill och jag VET att jag vet.
Sedan ska jag få tillåtelse att njuta och låta mig njutas.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: