This is my time

2011-10-23 - 09:15:15 / Cissi möter världen
Vaknade klockan 08.00 en söndag morgon och solen skiner,
kan man få en bättre start på dagen? Och att jag dessutom var pigg när jag vaknade.
Härlig känsla!
Har druckit 1 glas vatten och druckit en kopp kaffe nu snart.
Sen ska jag ut på min powerwalk, komma hem för en god frukost och sen tvättstuga under eftermiddagen.
Kvällen ska spenderas med cms och ett 30min spinning samt att jag tänkte köra något mer, får se vad.

Måste verkligen dra fart i pluggandet nu. Har på 1vecka läst 2 kaptiel... Inte särskilt duktigt när jag har seminarie nästa vecka och tentan veckan efter.. Men oroa sig är ingen idé, klarar inte mer för att jag har nerver med i spelet.

Vill förövrigt att det ska bli 1/12 för då kommer denna bok ut! Har väntat
ett tag nu på den.. Har snart läst alla hans böcker. Beställde alla i pocket i somras då jag redan läst 4 av dem, ville jag läsa resten.. Har dock 3 kvar av dem jag beställde i somras, just nu läser jag "Segraren står ensam" riktigt bra!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: