Maybe this is my way of losing my mind

2011-10-18 - 19:20:52 / Orden från mig
Jag är ingen som tror att jag kan förändra världen,
Jag vet att jag kan förändra min egna värld.
Jag är ingen som tror att en ensam individ kan ändra miljarders människors synsett
Jag vet att om jag kan ändra en person kan den personen i sin tur ändra någon.

Im not a sinner nor a saint, Im just a girl with visions and dreams
I have the power to engage and commit to my dreams
I dare to find myself on the wrong paths and I dare to change them.

1 Kommentarer
Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

glöm inte att man kan göra massa saker för större chans att vinna ;)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-18 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: