You make me feel

2011-10-22 - 19:49:29 / Mellan himmel o jord
Gårdagskvällen bestod av varm glögg, mysigt samtal med Carro och
vi började titta på en film jag sett innan. "the last house on the left"
En skräckfilm men som jag faktiskt tycker är oerhört bra!

Dagen spenderades på skjutbanan i Oxelösund. Gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången.
Klarade iallafall första basicmärket! Skjöt mesta dels med 22-longrifle som är mera presision och rätt basic att skjuta men kul! Sen fick jag skjuta k-pist vilket har en underbar känsla måste jag säga. Sjukt roligt kul!

Två bilder lånade från google.


22 long rifle                                                                       kpist


Nu blir det lite soffhäng innan sängen...
Trött som fan..
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: