When I get were I'm going

2011-10-12 - 10:12:24 / Träning och kost
Tar med mig min mamma ut på en långpromenad i solen nu.
Hem för att äta lite lunch, ner till stan för en föreläsning mellan 13-16
och sedan blir det ett styrkepass på cms mellan 18-18.30 och avslutar kvällen med en powerwalk med fina Emma!
Bara massa mys!

Behöver dock hitta nya löv till min höstmys med ljus, löven torkade lite fortare en väntat,
så får börja om och pressa löven istället innan jag gör en ljusdekoration av det.
Eller har någon en annan idé?
Planen är bara massa vackra höstlöv på ett fat, kanske några fake bär bredvid. Men bästa knepet för att löven ska hålla sig så vackra och fina som dem är? Hört att hårspray på roser för att dem ska behålla färgen när man torkar dem, funkar det på löv med?

Hörs senare! PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: