Yes sir! No sir! Offcourse sir!

2011-10-31 - 09:45:58 / Mellan himmel o jord
Idag är det fortfarande snuvigt..
Jätte fint väder ute vilket är lite tråkigt när jag och Isabelle bestämt oss för att plugga HELA dagen.
Först skulle vi opponera på ett Pm, sen rätta till vårt egna PM inför C-uppsatsen,
och sen börja tenta plugga till torsdag... Får jag någon fritid denna vecka?

Vill så hemskt gärna ner ikväll och köra 30min box och 30min spinning.
Men orolig om jag verkligen pallar det med min hängiga kropp och snoriga näsa.
Nu är det dock nedräkning inför mönstringen!
TAGGA!!
PoK
1 Kommentarer
Eriiza

Har nu utsett vinnaren för min tävling.

Se om det blev du, om inte, tävla gärna i min nya tävling ! =D

2011-10-31 @ 16:50:30
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: