Lay me down

2011-09-06 - 22:27:45 / Träning och kost
Sitter med en kopp kvällsro (te) och njuter av musiken som spelas från min Spotify.
För tillfället Florence + the machine - what the water gave me.
Gick super bra på passen idag, var mäkta roligt. Imorn får vi se vad jag kör,
tänkte dra med mig väskan och se vad som lockar :)

Fick en STOR positiv nyhet idag, eller jag blev lite oförväntat bortskämd.
Min pappa och hans fru ska sponsra mig till min tripp till Kebnekaise och köper
därför ryggsäcken åt mig. Så snällt. Så nu är jag 1 steg närmare!


The bag 60liter och snygg är den dessutom!
1 Kommentarer
Fredrik

Snygg väska :)



Aaah ok, skönt att du kom på vad du ville göra direkt efter skolan. Ja du har så rätt, skönt att sakna och längta. Vi har en väldigt bra relation....it´s the girl with big G! Vet vart vi har varandra :)

2011-09-06 @ 22:43:53
URL: http://downsetlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: