They kiss from their lips but their fingers is so cold to the touch

2011-09-21 - 13:59:16 / Mellan himmel o jord
Gjorde något kreativt, eller ja. Aktivt kanske man ska säga?
Jag bäddade rent i sängen, damsög hela lägenheten, torkade golven
Spelade grymt hög musik med The Horrible Crowes och andades.

Nu sitter jag här igen och ska ta tag med pluggandet.
Planen är att maila gruppen mina delar för grupparbetet så vi kan få ihop det till ett arbete mer eller mindre.
Nu ska jag sätta tänderna i lite sammanfattningar från gårdagen, Schizofreni och Borderline.
Jippi.... För övrigt så spöregnar det och det är jag glad för.




Did you say your lovers were liars?
All my lovers were liars too

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: