I have planted it here now

2012-02-08 - 11:32:47 / Mellan himmel o jord
Blev tvungen att köpa en ny mobiltelefon, så nu är HTC sensation XE beställd.
Hoppas den hinner komma innan nästa onsdag då jag drar iväg till Egypten.
Min telefon blev som sagt tappad på krogen för nåra veckor sedan,
och nu har touchen börjat lajja ur, ljudet är inte vad det borde och jag har tröttnat på den. Kan ju inte spela wordfeud =( haha..
Nej men ärligt vill jag ha en telefon som funkar...

Nyser, hostar, fryser och snorar fortfarande.. Har sjukt ont i öronen med.
Så tror jag fått öroninflammation, lär märkas när jag flyger sen. Då lär det göra
grymt ont haha..

Nu ska jag laga lite mat, och sen göra mig i ordning för att ta mig vidare till praktiken. Ytterligare en dag på KVA eller om det blir Akuten. Märks.

PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: