Can't hush me

2012-01-28 - 15:16:42 / Mellan himmel o jord
Känner mig oerhört snäll idag, flyttstädar min brors lägenhet.
Och han är grymt skitig av sig har jag märkt haha.
Nej men går rätt bra för mamma och mig. Själv ligger han bakis på mammas soffa.
Ikväll blir det galej hos oss, lite trevligt party folk och musik som alltid.
Imorn väntas städa och bara vara.. Just kommit under fund med att detta är min sista lediga helg
på väldans många veckor. Måste jobba in timmar innan jag drar utomlands vilket betyder ca 46timmar i veckan
nu i 2 veckor sen 1 veckas semester och sen 48timmar i 1vecka och sen är jag tillbaka på 32timmar i veckan.
Mycket siffror nu haha.

PoK så länge!
1 Kommentarer
Marcela

vi hade det otroligt trevligt! Hälsade på bror och bara vandrade runt och njöt. Träffade massa nya människor och sådär. :)



Oufh, låter som tunga kommande veckor, men du klarar det galant!

2012-01-30 @ 12:04:33
URL: http://mdiaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: