Crush

2012-01-17 - 07:44:52 / Mellan himmel o jord
Kommit in i en trött fas igen.
Sov halva dagen igår, somnade på soffan vid 21.20 och gick då och la mig.
Både jag och hjärtat somnade innan 22 och sov hela natten till 06 imorse.
Gick upp, ätit frukost. Ska nu sätta mig och plugga till folkhälsovetenskaps tentan på torsdag.
Ska även diska, gå ut med sopor och annat hemma göra.
Vid 11.30 är det möte på lasarettet för ny personal till sommaren, sökt till olika avdelningar
men hoppas framförallt på rehab eller på kirurgen. Medicin vore kul med men som sagt får jag mitt första handsval vore det great.

Idag ska jag även ta en fika med Emmsan och Maddebus, mysigt mysigt då den aldrig blev av sist.


En bild från i somras på Hannah, Madde, Emma och mig :)
1 Kommentarer
A Meths

Håller tummarna att du hamnar där du vill vara!



Svar: Har du kollat ifall du har järnbrist? minns att jag var gaaaalet trött då, jämt.

Läkaren sa inget om panikångest, men åt andra sidan sa han inget annat heller, mer än att jag tydligen är frisk.



även om jag inte känner det!

2012-01-17 @ 18:53:24
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: