Musiken tystnar inte

2012-01-26 - 11:49:00 / Mellan himmel o jord
Säger som en god klasskollega, snabeldragaren ska matas han verkar tydligen vara väldigt hungrig.
Golvmoppen vill ut på en dans tur och trasan är på jakt efter en ny outfit.
Har även fått tid att gå upp på slutopponering för C-uppsatsen.
Nästa torsdag smäller det, så då gäller det att hålla alla tummar och tår.
På måndag börjar man även på Akuten/KVA, osäker vart det nu är jag ska vara men blir säkert bra.
Börjar med ett kvällspass, och får lägga schemat själv så blir nog guld.
Nu är det förövrigt bara 2 veckor kvar till utlandsresa!

PoK så länge
2 Kommentarer
thaipinnen

sV; oj nej jag har inte planerat ngt, självdå?:D

2012-01-26 @ 13:10:58
URL: http://thaipinnen.se
Maria - Passion for heels and fashion

sv: haha jag har så svårt att bestämma mig för just färger (JÄMT) så det blev alla som fick klickas hem. :P hoppas dock att jag ogillar någon utav dom men det tror jag ite :P

2012-01-26 @ 13:26:20
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: