No one else but you<3

2012-01-30 - 12:10:43 / Kärlek
Måste nästan återpublicera en sak min babe skrev till mig idag.
Värmer i hela hjärtat och jag känner mig så sjukt lyckligt lottad.
Jag vet att jag är barnsligt kär, att jag är otroligt puttinuttig. Men vad ska man göra när det känns som att jag aldrig känt såhär förut? Matchmake in heaven tror jag. Och min älskade Robert har jag att tacka för det!

Sofie Den Där Manninen
för 46 minuter sedan
du skulle aldrig sagt att du kolla mina bilder, nu har ju jag suttit och kollat dina... Kan inte skriva på en bild hur otroligt fin och snygg du är, för du är det på alla bilder juu! :) och så är du min, bara min. Jag får ju titta på dig varje dag och se hur underbar och fin du är:) ♥

1 Kommentarer
Pernilla

:) Underbar känsla va?.. :) Ni ser så fina ut ihop.. <3 Kram

2012-01-30 @ 18:16:59
URL: http://pearlisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: