Priceless

2012-01-04 - 18:43:17 / Mellan himmel o jord
Ett härligt gympass avklarat, maten står i ugnen och snaart får man äta och dö i soffan.
Imorn ska jag ut och gå en rätt rejäl morgonpromenad och sen hem för att sen ut och gå igen
ner på stan och ta en fika med fina Daniella och sen vidare mot gymmet.
Ska även riva granhelvetet imorn och alla julsaker. Granen har varit såå fin i år
dock har katten upptäckt att det är kul med julkulor så lite fler granbarr på golvet detta år.
Men lätt värt det med äkta gran!

Helgplanerna är att träna, dra till badhuset och sen blir det nog familjemiddag med
hjärtats familj. Kocken i huset ska laga sin underbara fläskfilégryta med ett ton av vitlök. Mums!
Så glad att jag träffat min Sofie och så glad att hon är kock, snacka bonus för mig haha :)


Avslutar med en söt bild på min sööta kisse!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: