Tankar

2012-01-19 - 09:49:15 / Mellan himmel o jord
Nyser, hostar och känner mig hängig..
Suck nu verkar vi bli sjuka igen.. TRÖTTSAMT!

Idag har jag tenta i folkhälsa, känns inte så positivt men jag gör ett försök iallafall.
Ska även försöka mig på ett träningspass, känns som om det kan behövas.
Men får som sagt köra lugnt...

Fortfarande bankande, slipande och fixande i lägenheten. Till fredag ska dem hålla på
så då får möblerna äntligen komma tillbaka i hallen/köket. Men i helgen ska allt ifrån vardagsrummet
till andra ställen då dem kommer och slipar trä golvet..
Tur att jag har skola mellan 9-17 nästa vecka så blir inte så berörd av det..
Nu måste ja plugga in de sista :)

PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: