With you everything is possible

2012-01-17 - 08:39:49 / Orden från mig
Vem gav dig rätten att rasera
allt som jag så omsorgsfullt byggt upp

Vem gav dig modet att bestiga
alla de berg som kaoset bär

Jag ger dig verktygen att skruva isär mig, plocka av del för del
tills jag står där. Naken.

Så rädd för att du ska se mig, att du ska lämna mig och gå
Jag har mina fläckar, mina moln.
Alltid fått höra att jag är för mycket, att jag är svår.
Rädd för att du ska bli rädd
Mitt kaos når ingen gräns
Min kärlek för dig har inga ramar.
1 Kommentarer
ami

tack du, det värmer att höra att du gillar texterna.

jag skriver mycket, kan skriva dom i huvudet lika mycket som jag skriver dom på papper. men allt kommer inte ut på bloggen bara, ibland. När jag känner mig lite neråt kan dom dyka upp. men tack <3

2012-01-17 @ 08:43:21
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: