Tomorrow will take us away

2012-07-19 - 21:30:11 /
Tankar tankar och tankar. Dessa tankar virvlar och far, dem sliter och dem drar.
Ibland undrar jag om dem kanske hade rätt, om jag kanske skulle lyssnat från början.
På fredag nästa vecka är det ett nytt "möte", har avbokat eller "missat" många och bryr mig inte.
Tror inte på dem, vill inte tro, kommer inte tro.
Delar av mig vill förklara mitt mående ut efter dem, som att det ska påverka allt. Äter ju trots allt inga mediciner eller läkemedel längre, bestämde mig helt för att avsluta allt vad det heter när jag blev utskriven från sjukan
efter min hemska infektion i början av Juni. ush.
 
En klok vän sa till mig en gång att du är inte sjukare än vad du gör dig till.
Så är det nog.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: