It's time to let the storm ride out

2012-03-27 - 22:28:32 / Orden från mig
Kampen om livet håller mig på rätt kurs de dagar jag orkar,
Men när jag faller planlöst då vet jag ärligt talat inte ens vad jag gör.
Dessa berg och dalar, känns mest som dalarr nu för tiden.
Lyckan bara är omkring mig och ändå känns det inte verkligt.

Älskar obehindrat, utan rädsla, utan faror.
Lever bakom stängda dörrar och vackra vrår.
Du når mig, vad du än känner så når du mig.
Trodde aldrig jag skulle komma hit igen,
tillbaka till dunkla rum.
Älskar att du når mig, som ingen annan får du mig tillbaka till tryggheten
Du når mig ifrån mitt jag, ifrån mig själv.


No one is to blame, it's just me.
Longing for hypomania...
1 Kommentarer
oroshjärta

Kram&kärlek.

2012-04-02 @ 17:12:33
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: