you make me oh oh oh!

2012-05-27 - 13:49:20 / Cissi möter världen
Börjar repa mig sakta men säkert.
Spenderade måndag till torsdag denna vecka inlagd på sjukhus. Underbart.
Kraftig infektion, kassa värden och 40graders feber. Kom som ett regn i sahara
under torrperioden och gjorde mif fullkommligt borta.
Lägligt med mindre än 14 dagar kvar till examen? Nej!
Så nu sitter jag har, har 4 seminarium kvar, 1 gruppuppgift och 32 timmar kvar på praktiken.
Hur FAEN rent ut sagt ska detta gå ihop sig, då allt gärna skulle vara klart igår.!?

Förutom skola så har jag en hel del annat att fixa innan examen.
  • Hitta en klänning
  • Bestämma mat för mottagningen
  • Få mitt sommarschema på jobbet nån gång???
  • Lösa världsfreden och allt annat dravel som pågår just nu.. nej men seriöst är jag stressad!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: