I väntans tider

2013-07-09 - 21:07:33 / Lite jaa
Behöver bara gnälla av mig lite (läs mycket). Så orkar du inte läsa gnäll, så hoppa till slutet av denna text :)
Statusrapport just nu:
Extremt svullna fötter, det gör så ont att jag knappt kan gå eller stödja på dem, 
Nya förvärkar och tryck i rygg och bäcken. Känns som jag ska skita på mig samtidigt som jag har en påle upptryckt i mitt heligaste. (INTE skönt).
Mina händer är svullna, inte haft känsel i höger hand på över en vecka. Fingrarna är avdomnade och jag känner varken kyla/värme eller att något gör ont. Samtidigt som handen gör ont i sig av svullnaden. (märkligt). Foglossningen.... Ja den här jävla foglossningen...
_____________________________________________________________________________________________
Nog om gnällande. I helgen ska det bli super fint väder, ska se om jag och hjärtat kan åka ut och campa någon dag. Bädda ut i bilen med madrasser och se om jag kan ligga så, om inte annat får jag väl gråta mig till söms eller sitta upp om det är så. Försöker att inte vara kräsen! Hoppas på en mysig grillkväll och härlig solnedgång i vilket fall som helst, vare sig vi sover kvar där vi hamnar eller inte. På torsdag och ev på Söndag ska vi göra en gravidfotografering med duktiga Marcela som fotat mig tidigare. Hoppas på fina bilder på oss och på magen.
 
Imorn går vi in i v.39(38+0) Snart är våran lilla alien här<3 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: