I wish I was...

2013-07-19 - 21:55:52 /
Jag undrar hur många gånger i mitt liv som jag önskat mig på en annan plats, 
som jag velat springa tills lungorna är utanför min kropp och flåsar.
Så många tillfällen som jag tänkt att jag vill vara någon annan, om bara för en liten stund. 
I tron om att bli lyckligare, smalare att livet skulle vara lättare i någon annans skor. 
 
Ikväll känner jag precis tvärtom. 
Visst jag önskar att jag vore lite smidigare, smalare. Men just nu i graviditetens sista dagar känner jag mig faktiskt glad över att jag inte gått upp så mycket, och att jag mest har magen. Sen att ansiktet är rundare och rumpan större. Det får jag ta sen när bebisen kommit.
Älskar våran fina lägenhet, vårat renoverade barnrum som är så fint nu.
Har en underbar sambo som stöttar mig genom precis allt, vet inte hur jag skulle överlevt hela den här resan utan henne, hon får mig att vara precis där jag vill vara. 
 
I got everything in my life at this moment and I am so happy about it
cause I know myself, that tomorrow everything may change.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: