Blond, Brud, Borta, Blind och bäng = Jag

2008-08-21 - 15:42:02 / Cissi möter världen

Kvällen + Natten igår var skit, allt var skit i mitt huvud från början, blev ännu mera kaos och skit där
och slutade med att jag låg o skakade och tjurade i Rorros säng för ja ville hem o därifrån men missade sista bussen hem. Fy fan! Var sur, förbannad, besviken, arg och ledsen. På mig själv, på en polare o på en kille. Hur fan lyckas man med det?
Har varit vaken i 35 timmar nu, pimplar kaffe och redbull för att hålla mig vid liv men ska se hur länge jag orkar tills allt säger ifrån. Kan vara bra o veta haha.. Nej men pallar inte sova och lägga mig ner i en säng, tankar invaderar mig och de fixar ja inte längre. Kaffe, redbull + dextrosol<3 hahaha fan vad ja är dum i huvudet och faan vad jag inte behöver det här haha men men. Ska jag någon gång sabba mitt liv ska det väl vara nu! haha
Idag börjar Fu, får skjuts av mamma dit och sen gå hem sen, hoppas på att de inte regnar! Längtat sjukt mkt så nu putsar jag kängorna, och packar väskan. Nice <3

Blond, Brud, Borta, Blind och bäng = Jag
Blev kallad, borta blind och bäng på jobbet hahah såp tyckte ja la till två till B-ord. Jag är B hahaha :P

Don't laugh at me it's making me cry
I know I shouldn't care about it but it hurts me inside
Don't laugh at me it's making me cry
I know I shouldn't care about it but it hurts me inside

4 Kommentarer
Carolina

Sv: Tackar så jättemycket :D

2008-08-21 @ 16:44:34
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Kristin

naj inte som inbakade flätor direkt.

hur man gör är inte så svårt men hur jag ska förklara är svårare :)

2008-08-21 @ 17:41:25
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/
Nathalie. (:

Haha, tack så mkt ! <3

2008-08-21 @ 17:58:35
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/
Frida

Svar: Okej! Ja, det är snyggt men jag passar inte i det. Men du skulle säkert göra det. (:



Ha en bra kväll!

2008-08-21 @ 19:21:13
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: