Norrköping!

2008-08-04 - 07:46:27 / Cissi möter världen
Snart bär resan till norrköping av med min finaste Emma, ska bli riktigt mysigt och bara glida omkring där och vara problem fri och njuta av tillvaron lite. Ta en fika på Skafferiet och Kolla runt lite.
Hoppas på någorlunda okey väder så man kan njuta lite av solen. Inte för varmt men lagom.
Som vanligt går jag upp alldelles för tidigt så nu sitter man här och bara har en halvtimma att vänta ut tills bussen från mig ner till stationen går. Vet inte hur jag alltid lyckas gå upp för tidigt.
När man ska till skolan händer sånt aldrig!? haha.
Några planerade inköp då? hmm, ja faktiskt. Vill hitta ett par snygga gladiator sandaler, nu på slutet av sommaren jag vet.. hehe. Och sen vill jag hitta nåogt snyggt lite längre linna att matcha med leggnis och en lite varmare kofta eller något. Siktar på en röd eller marinblå då jag är helt inne i en segelfas!

Nej ska väl gå o fixa lite till och sen läsa lite spanska, ska klara spanska steg 3 galant!
Eller snarare vill kunna prata det bra:)

Puss <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: