fan vad jag inte vill vara såhär

2008-10-28 - 13:20:29 / Just don't

Hatar mig själv just nu
jag är äcklig, fet
Just nu känner jag mig som världens fetknopp
som om ja bara äter
Vet att ja inte gör de, men känner mig så jävla äcklig och ful
Snälla ge mig ett ekorrhjul så ska jag springa tills ja spyr
Ge mig motivation, för fan vad jag vill bli fin
Men jag orkar inte, tappat luften och slutar andas.
Jag vill men orken till att slutföra tanken finns inte..
Snälla ge mig orken tillbaka, jag behöver den om ja inte ska rulla fram.......

3 Kommentarer
Ludmilla

Du är INTE tjock! Du är väldigt VACKER!

2008-10-30 @ 12:34:19
URL: http://ludmilla.se
Lovisa

Dina tankar skrämer mig. Du är inte ensam. Jag känner precis likadant.

2008-11-06 @ 21:59:40
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/
MOmo

Har du verkligen Sörjt klrt din bror ännu? Kan det vara så att du inte gjort det? Det måste du göra först innan du gör allt du har planer på. Det finns personer som är proffs på sorgearbete. Tycker det verkar så för dig. Tänker på dig*

2009-03-07 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: