önskar att...

2009-02-28 - 22:21:09 / Mellan himmel o jord
Önskar att du vore här, höll om mig
Önskar att jag vore hos dig.
Måste de finnas jobbiga övningar som håller en borta från varandra en hel helg.
hur fan ska ja klara lumpen då? fast lite skillnad, för då kan du ringa hem rätt ofta,
har inte hört av min sötnos sen tidigt imorse o då skrev vi omvarandra på sms bara
o inte var de cheerfull sms heller. Usch.. Har ångest för att vara själv hemma.
Jag hatar det här. Tror till o med katten känner de på mig, för hon vill verkligen ligga nära hela tiden ochförsöker busa upp mig nästan. sött men har ingen ork till de..
Ska snart krypa ner i sängen o sova så man slipper fundera.

Andreas <3 Cissi, du är den finaste
3 Kommentarer
Tess

Vet hur det känns gumman!

Det är inte lätt men av någon anledning klarar man av det!

2009-03-01 @ 08:55:12
URL: http://tessgirl.blogg.se/
Anonym

Tänkte bara säga att du inte alls kommer att kunna ringa hem så ofta om du gör lumpen. Du har kvällstjänst + att du ligger ute ibland och då får du inte ha med dig telefonen. :/

2009-03-01 @ 15:28:58
Cissi

joo jag vet det med, men du har inte alltid kvällstjänst och ja klarar mig när ja har saker att göra.. lättare att vara iväg själv än att vänta hemma :)

2009-03-01 @ 17:07:30
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: