I could even smile

2009-01-02 - 12:01:00 / Just don't
But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?
I don't belong here.

I don't care if it hurts,
I want to have control.
I want a perfect body,
I want a perfect soul.
I want you to notice,
when I'm not around.
You're so fuckin' special
I wish I was special

Är så trött på mina misslyckanden, att jag aldrig lyckas bli som jag vill.
Spelar ingen roll hur många som säger att man ser söt ut, eller hur fin någon tycker jag är
För jag känner det inte, det måste komma innifrån, jag måste känna mig vacker
Jag måste känna att jag är fin, nu tittar jag mig i spegeln och önskar att jag kuna blunda igenom hela mitt liv.
men det kan ja inte.. Jag är bara det jag är, och just nu är ja ful o då får ja väl vara det.
men det gör så jävla ont, jävla monster som kommer i hjärnan och hånar och skrattar åt mig.
Och nej jag är inte Schizo mina monster är mina tankar, alltså mig själv. men ändå.
Är trött på det.
1 Kommentarer
Lillemor

fin blogg du har

2009-01-04 @ 16:35:55
URL: http://minneavehline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: