Skriva av sig hatet 07.08 söndag morgon

2009-03-29 - 08:09:25 / Just don't
Du rör dig i våra kvarter, du hånler i våran affär
Du finns till i närheten av oss, du bor i närheten av mig. Du äcklar mig.
Inte nog med att du bor i närheten, nu ska du i våran trappuppgång och ränna,
I vårat hus, I våran trapp, I vårat liv. Du knackar på våran dörr mitt i natten för att jävlas.
Din äckliga lilla patetiska varelse, lämna oss i fred. Gör du inte det snart då kan du ge dig fan på
att jag ser till att du lämnar oss. Din manupulativa kossa. Och nej det är inget hot,
för du vet inte att det är dig jag menar, ingen vet vem jag menar mer än hatet själv.
Ta dina hjälplösa barn någonannanstans och sätt in dig själv på psyk.
Du behöver det, dina barn behöver det och mänskligheten behöver det.
Ditt vidriga avskum låt oss vara i fred!
1 Kommentarer
Vän....

Vilken hemsk människa du beskriver. Är det sant?

Eller bara fake?

2009-04-04 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: