Håller musen över boka knappen

2009-11-16 - 15:43:01 / Cissi möter världen
Idag blev det en total hemma dag, varit ledig så har bara myst för mig själv,
pluggat och tagit det hur lugnt som helst. Ska snart ställa mig och laga lite käk till sambon kommer hem
men annars har jag inte gjort mkt mer än så.
Sitter dock och fryser och känner mig blek och vill hur gärna som helst åka iväg på en semester.
Behöver inte åka nu, men vill boka nu för att ha något att längta till och ha något att se fram emot.
Det gör mycket på mitt humör som kan vara rätt svängit ibland.
Hur som helst tänker ja inte gå utanför dörren idag om jag inte måst,
tycker de är ganska skönt att köra på den här extremt lata stilen som jag infunnit mig i.
Sen att jag har totalångest över min kropp för att ja inte tränar det är en annan femma.
Men men, äter ju inte så mkt när man bara är hemma så. Idag blev det en tallrik osötad fil till frukost med kanel
och jordgubbar (är gott trots att de inte låter så) Till luncg blev det en kyckling gryta från helgen med massa grönsaker och nu till kvällen vet ja inte vad ja ska hitta på.
Åt en super smarrig GI paj igår. Mums :)
Nu ska jag nörda ännu mer genom att spela lite wow, usch folk måste ju tro att ja väger 180kg, har glasögon och bara sitter vid datan. Men vet ni vad? Det är INTE sant. Jag är en SNYGG filur så de så ;)
3 Kommentarer
Anonym

Hur gick det med Thailands resan som du bokade i höstas?

2009-11-16 @ 16:15:53
Anonym

funkar det???

2009-11-17 @ 20:26:36
Cissi

Avbokade Thailands resan! Ångrar mig nästan nu...

2009-11-20 @ 16:32:49
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: