Läs dag

2009-10-28 - 10:07:05 / Cissi möter världen
Frukost: Fiskbullar och 1 fullkorns smörgås med ost
Mellis: Clementin + nötter
Lunch: -
Mellis: 50g naturella Cashevnötter
Middag: Fläskfilé med keso och pesto röra och grönsaker

Träning: 45 minuter spinning 40 min styrka på gymmet. 30 minuters promenad utomhus =)

Idag kommer hela min dag bestå utav läsning, ska försöka hinna med en sväng ut och gå i det fina höstvädret, ser så otroligt skönt ut. Imorse kände jag för att sova så sov faktiskt till 9.20 trots allt.
Men nu ska jag läsa vidare och äta frukosten :)

Till läsaren som kallar sig MoMo: Mitt liv, jag gör vad jag vill, äter vad jag vill, tränar hur jag vill. Blir du upprörd av det jag gör, sluta läs då. Behöver inga negativa kommentarer om mitt liv, jag klarar mig ändå! Tack!
2 Kommentarer
Jenny

hej! Jag undrar om din man följer samma kost som dig och om han också behöver gå ned i vikt? Hur funkar det för honom?

Jag försöker banta men min man förstör bara för mig genom att köpa ostbågar nästan varenda kväll, även annat gott. Och han vägrar äta dietmat utan går och köper pizza istället osv.

2009-10-28 @ 19:04:57
Cissi

Min sambo följer allt jag äter när han är hemma men han äter vad han vill till lunch och så. Han har dock inget behov eller känner att han vill gå ner i vikt. Men han stöttar mig i det jag vill. Gi är ju ingen diet på det sättet eftersom du kan göra så mkt matigt av det. Bara mer sallad och grönsaker och ägg än vanligt =)

2009-10-28 @ 20:47:20
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: